Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Magyar Turizmus óriási összegű - két-két milliárdos - tendereket hirdetett külföldi és belföldi médiaügynökségi feladataira.
A Magyar Turizmus 2012-ben nettó 1,575 milliárd forintos szerződést kötöttek a külföldi megbízáson dolgozó MEC-vel, és ugyanennyit a belföldi tendernyertes I.M.G.-vel, most pedig szintén óriási összegű tendereket hirdettek meg külföldi és belföldi médiaügynökségi feladataikra, két-két milliárdért. Mindkét megbízásnál ugyanazt várják el a nyertestől: médiastratégia- és médiaterv készítés, médiavásárlást, a kampányok utóértékelését és egyéb ügynökségi szolgáltatásokat - írja a Kreatív online.
A külföldi kommunikáció 23 országban zajlik majd. A kiírás szerint a szerződés időtartama is ugyanaz mindkét esetben: a kiválasztott cégekkel 2014. június 30. és 2016. június 30. között doldoznak együtt - írja a lap a Tenders Electronic Daily (TED) oldala alapján.
Mindkét pályázat tárgyalásos, az ajánlatokat június 13-ig lehet beküldeni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.