Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egyre több európai országban jelenik meg az online videotékás szolgáltatásokat nyújtó amerikai Netflix. Már korábban is lehetett tudni, hogy idén komolyan terjeszkedni szeretne az öreg kontinensen a Netflix, ám eddig nem lehetett tudni, hogy mely piacokra törne be, ez viszont most kiderült.
Úgy fest, teljesen letarolná Európát a Netflix – írja a CNBC. Az online videotékás szolgáltatásokat nyújtó amerikai Netflix – legismertebb saját sorozata a House of Cards – Franciaországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Luxemburgban és Belgiumban jelenik meg 2014-ben. Az amerikai cég már 2012-ben megjelent az európai kontinensen, ekkor az Egyesült Királyságban és Írországban indítottak szolgáltatást, majd a skandináv államokban és Hollandiában is a piacra léptek.
A Netflixnek jelenleg 48 millió előfizetője van több mint 40 országban. Ebből majdnem 36 millió az USA-ban található, a cég 201 millió dolláros profitot ért el az amerikai piacon az idei első negyedévben. A nemzetközi működésen ugyanakkor egy év alatt 35 milliós veszteséget könyvelt el a Netflix, ez kevesebb mint a fele a korábbi év teljesítményének. A vállalat közlése szerint a nemzetközi szegmensek idén már profitábilisak lettek volna, de a terjeszkedés következtében még idén is veszteséges lehet ez a terület.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Egyes termékeknél a javasolt emelés meghaladja az 1000 százalékot.