Úgy fest, teljesen letarolná Európát a Netflix – írja a CNBC. Az online videotékás szolgáltatásokat nyújtó amerikai Netflix – legismertebb saját sorozata a House of Cards – Franciaországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Luxemburgban és Belgiumban jelenik meg 2014-ben. Az amerikai cég már 2012-ben megjelent az európai kontinensen, ekkor az Egyesült Királyságban és Írországban indítottak szolgáltatást, majd a skandináv államokban és Hollandiában is a piacra léptek.
A Netflixnek jelenleg 48 millió előfizetője van több mint 40 országban. Ebből majdnem 36 millió az USA-ban található, a cég 201 millió dolláros profitot ért el az amerikai piacon az idei első negyedévben. A nemzetközi működésen ugyanakkor egy év alatt 35 milliós veszteséget könyvelt el a Netflix, ez kevesebb mint a fele a korábbi év teljesítményének. A vállalat közlése szerint a nemzetközi szegmensek idén már profitábilisak lettek volna, de a terjeszkedés következtében még idén is veszteséges lehet ez a terület.