Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az utasok szavazatai alapján úgy döntöttek a Ryanairnél, hogy nem lesz több trombitálás a gépeiken landolás után. A pontos célbaérést jelző dallamot sokan idegesítőnek találták ugyanis. Azt nem tudni, lesz-e helyette valami más.
Ha a Ryanair gépei menetrend szerint landoltak, akkor trombitálással is jelezték ezt a fedélzeten a hangos tájékoztatás mellett – eddig.
A fapados légitársaság a Twitteren indított szavazást arról, megtartsák-e a dallamot, amit eredetileg a hadseregben használtak a katonák összehívására.
Az utasok többsége arra voksolt, hogy nem akarnak több trombitálást hallani a hangszórókból, amire egyébként régóta sokan panaszkodtak már.
A Ryanair megígérte, hogy ejtik a dallamot, de azt árulták el, pótolják-e valami mással – írja a brit Daily Mail.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.