Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
1988-ban kezdték.
Két volt modell Los Angelesben nyitott egy butikot 1988-ban, összesen 200 dollárból (mai árfolyamon kb. 45 ezer forint). Saját maguk tervezte ruhákat árultak, durván pikáns celeb stílusban. Flitterek, boák, tüllszoknyák, miniszoknyák – mindenki, aki a 90-es években a 70-es éveket akarta utánozni, tőlük rendelt. Az üzlet akkor futott fel igazán, amikor néhány filmsztár az ő ruháikban jelent meg nyilvánosan. Innentől kezdve a Juicy Couture milliókat érő divatmárkává vált.
Az alapítók, Pamela Skaist-Levy és Gela Nsh Taylor 2003-ban adták el cégüket 56 millió dollárért (12 milliárd forintért) egy multicégnek, de azóta sem pihennek. Pam & Gela néven egy új divatmárkán dolgoznak. A két hölgy annak tulajdonítja a sikert, hogy harmonikusan kiegészítik egymást az üzletben, immár 26 éve. Érdekesség, hogy a legelején visszautasította őket egy befektetési bankár, aki nem látott fantáziát ebben "a rongyrázásban".
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.