Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A rövid válasz: ez.
Az eredeti hatásától és pláne: hatóanyagaitól törvényileg és a "népegészségügyi termékadó" által megfosztott hazai energiaital-piacon ma a Hell viszi a bankot. De – ahogy ez alant látható – van olyan, hogy egy energiaital nem az erőt, az agresszív megjelenést és az adrenalint választja hívószóul, ha új reklámfilmet borít a piacra.
A Hell szerint a jó energiaital-reklám így néz ki:
A Szabadság téren, az orosz emlékmű mögötti téren felvett, céges flashmobjára (vagyis a maori harci táncra hajazó CSR videoklipp performanszára) már több mint 50 ezren voltak kíváncsiak. Az alacsony költségvetésű, lopott ötleten alapuló reklámfilm kategóriának azonban egészen más magasságát jelenti a brazil Flying Horse energiaitalhoz készült szpot. Az abban megidézett Vajas Macska paradoxon (Buttered cat paradox) legalább vicces:
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.