Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A rövid válasz: ez.
Az eredeti hatásától és pláne: hatóanyagaitól törvényileg és a "népegészségügyi termékadó" által megfosztott hazai energiaital-piacon ma a Hell viszi a bankot. De – ahogy ez alant látható – van olyan, hogy egy energiaital nem az erőt, az agresszív megjelenést és az adrenalint választja hívószóul, ha új reklámfilmet borít a piacra.
A Hell szerint a jó energiaital-reklám így néz ki:
A Szabadság téren, az orosz emlékmű mögötti téren felvett, céges flashmobjára (vagyis a maori harci táncra hajazó CSR videoklipp performanszára) már több mint 50 ezren voltak kíváncsiak. Az alacsony költségvetésű, lopott ötleten alapuló reklámfilm kategóriának azonban egészen más magasságát jelenti a brazil Flying Horse energiaitalhoz készült szpot. Az abban megidézett Vajas Macska paradoxon (Buttered cat paradox) legalább vicces:
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.