szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A rövid válasz: ez.

Az eredeti hatásától és pláne: hatóanyagaitól törvényileg és a "népegészségügyi termékadó" által megfosztott hazai energiaital-piacon ma a Hell viszi a bankot. De – ahogy ez alant látható – van olyan, hogy egy energiaital nem az erőt, az agresszív megjelenést és az adrenalint választja hívószóul, ha új reklámfilmet borít a piacra.

A Hell szerint a jó energiaital-reklám így néz ki:

A Szabadság téren, az orosz emlékmű mögötti téren felvett, céges flashmobjára (vagyis a maori harci táncra hajazó CSR videoklipp performanszára) már több mint 50 ezren voltak kíváncsiak. Az alacsony költségvetésű, lopott ötleten alapuló reklámfilm kategóriának azonban egészen más magasságát jelenti a brazil Flying Horse energiaitalhoz készült szpot. Az abban megidézett Vajas Macska paradoxon (Buttered cat paradox) legalább vicces:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!