Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A korábban bejelentett tervekkel ellentétben egyelőre nem vezeti be részvényeit a Londoni Értéktőzsdén (LSE) a Wizz Air - jelentette be a közép-európai diszkont légitársaság az LSE honlapján.
Jóllehet az intézményi befektetői közösség kedvezően reagált a vállalat üzleti előtörténetére, növekedési lehetőségeire és kilátásaira, a Wizz Air úgy döntött, ez idő szerint nem hajtja végre az elsődleges nyilvános kibocsátást, a légitársasági piacon tapasztalható volatilitás miatt.
A londoni tőzsdén közzétett bejelentés hangsúlyozza, hogy a Wizz Air üzleti tevékenysége továbbra is rendkívül kedvező, és ezt nem érinti a kibocsátás elmaradásáról hozott döntés.
A Wizz Air május 22-én jelentette be, hogy Londonban tőzsdére viszi részvényeit. A társaság 200 millió euró bevételt várt a kibocsátástól. Az akkori bejelentés szerint a jegyzési könyveket a Barclays, a Citigroup és a JP Morgan pénzintézetek vezették volna, a kibocsátás főszervezőjének szerepére a Nomura pénzügyi szolgáltató csoport kapott megbízást.
Az akkor ismertetett tervek szerint a tőzsdei bevezetést a cég júniusban zárta volna le. A londoni bevezetést Váradi József vezérigazgató annak idején azzal indokolta, hogy a londoni a világ egyik legnagyobb tőzsdéje, amely jelentős hozzáférést biztosít a tőkéhez.
A bevezetés elmaradásáról szóló döntés okait a cég a londoni tőzsdén közzétett rövid hétfői közleményében - a piaci volatilitáson túl - nem részletezte.
A Financial Times a hírrel kapcsolatban hétfőn megjelent elemzés ugyanakkor hangsúlyozza, hogy az európai légitársasági szektor "nehéz héten van túl": profitfigyelmeztetéseket tett közzé a Lufthansa és az ír nemzeti légitársaság, az Aer Lingus is.
Mindemellett az egész szektort megrázta az a bejelentés, hogy az Emirates törölt egy 16 milliárd dolláros, 70 Airbus A350-es repülőgépre szóló megrendelést.
A londoni piacon tapasztalt tavaszi kibocsátási roham után számos újonnan bevezetett cég papírjával ráadásul immár az ajánlati áron vagy az alatt kereskednek, és az utóbbi időszakban néhány új kibocsátást csak az előzetes ársáv alján sikerült beárazni, ami aggályokat vet fel a "befektetői fáradtsággal" kapcsolatban - írta a Wizz Air döntésével kapcsolatos elemzésében a Financial Times.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.