szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Tesco mobilapplikációjának előnyeit bemutató kampányt indított a Tesco. A mobilos alkalmazás segítségével a hirdetés szerint hihetetlenül könnyen és egyszerűen tudunk vásárolni.

A kampány fókuszában a Tesco Bevásárlás alkalmazás kommunikációja áll: a multinacionális vállalat azt igyekszik bemutatni, hogy a mobilalkalmazással még egyszerűbb és kényelmesebb a házhozszállítás szolgáltatás, mint eddig.

A Tesco 2014-es kommunikációjának fontos eleme a frissesség, így fontos volt, hogy ez is beépüljön a film üzenetébe.

A videót a Kreatív oldalán találtuk.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!