Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Tesco mobilapplikációjának előnyeit bemutató kampányt indított a Tesco. A mobilos alkalmazás segítségével a hirdetés szerint hihetetlenül könnyen és egyszerűen tudunk vásárolni.
A kampány fókuszában a Tesco Bevásárlás alkalmazás kommunikációja áll: a multinacionális vállalat azt igyekszik bemutatni, hogy a mobilalkalmazással még egyszerűbb és kényelmesebb a házhozszállítás szolgáltatás, mint eddig.
A Tesco 2014-es kommunikációjának fontos eleme a frissesség, így fontos volt, hogy ez is beépüljön a film üzenetébe.
A videót a Kreatív oldalán találtuk.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.