szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Valamivel több mint egymilliárd forintot költött kommunikációra és egyéb megjelenésre ősz óta az E.Ontól megvásárolt Magyar Földgázkereskedő Zrt. – írta a Napi Gazdaság az MVM-csoportba tartozó cég honlapján elérhető szerződésekre hivatkozva.

Tavaly október és idén május eleje között összesen 1,055 milliárd forintot adott ki kommunikációra és megjelenésekre a német E.Ontól megvásárolt Magyar Földgázkereskedő Zrt. – közölte a Napi Gazdaság.

A szerződéslista legfrissebb bejegyzése szerint az MVM leányvállalata 350 millió forintot költött a szolnoki vízilabdaklub szponzorációjára, januárban pedig 495 millióért rendelt meg médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat a Vivaki Kft.-től – írta a lap.

Ezeken felül a gázkereskedő társaság áprilisban 32,4 millió forintért szerződött le a Young & Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft.-vel kommunikációs ügynöki tevékenységre, és ugyanebben a hónapban további 9,48 milliós megállapodást kötött a Médianéző Kft.-vel sajtófigyelésre.

Úgynevezett kreatív tervezési és gyártási feladatokra a Hung-Ister Filmprodukció Zrt.-nek 48 milliót fizetett a cég, amely rendezvényszervezésre további 120 milliót fordított. Ez utóbbiból 40 milliót a Bell and Partners Kft., a további 80 milliót pedig a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft. kapott meg – tette hozzá a lap.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!