Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Valamivel több mint egymilliárd forintot költött kommunikációra és egyéb megjelenésre ősz óta az E.Ontól megvásárolt Magyar Földgázkereskedő Zrt. – írta a Napi Gazdaság az MVM-csoportba tartozó cég honlapján elérhető szerződésekre hivatkozva.
Tavaly október és idén május eleje között összesen 1,055 milliárd forintot adott ki kommunikációra és megjelenésekre a német E.Ontól megvásárolt Magyar Földgázkereskedő Zrt. – közölte a Napi Gazdaság.
A szerződéslista legfrissebb bejegyzése szerint az MVM leányvállalata 350 millió forintot költött a szolnoki vízilabdaklub szponzorációjára, januárban pedig 495 millióért rendelt meg médiatervezési és -vásárlási szolgáltatásokat a Vivaki Kft.-től – írta a lap.
Ezeken felül a gázkereskedő társaság áprilisban 32,4 millió forintért szerződött le a Young & Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft.-vel kommunikációs ügynöki tevékenységre, és ugyanebben a hónapban további 9,48 milliós megállapodást kötött a Médianéző Kft.-vel sajtófigyelésre.
Úgynevezett kreatív tervezési és gyártási feladatokra a Hung-Ister Filmprodukció Zrt.-nek 48 milliót fizetett a cég, amely rendezvényszervezésre további 120 milliót fordított. Ez utóbbiból 40 milliót a Bell and Partners Kft., a további 80 milliót pedig a Mahir Kiállítás és Rendezvény Kft. kapott meg – tette hozzá a lap.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.