Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az e-kereskedelem egyre nagyobb szeletet hasít ki a hagyományos kiskereskedelemmel szemben.
Drámai időszak ez a kereskedőknek, hatalmas változás zajlik a kiskereskedelmi szektorban. Ugyanis az e-kereskedelem egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a hagyományos, „fizikai” kereskedelemmel szemben.
Legalábbis az Egyesült Államokban (ami persze jelezheti a várható hazai folyamatokat is). A BI Intelligence prognózisa szerint 2020-ra a média, valamint a sport- és hobbieszközök kereskedelmének közel 70 százaléka az interneten fog történni. Jelenleg ez az arány meghaladja a 30 százalékot.
A prognózis szerint az elektronikus eszközök kereskedelmének fele, a bútoreladások több mint 30 százaléka, a ruházati termékek eladásának több mint 20 százaléka zajlik az interneten 2020-ra.
Az élelmiszerkereskedelem viszont nem nagyon fog változni a BI Intelligence szerint.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.