Megugrott az amerikai játékóriás profitja a kisfiúk miatt

Nőtt a második legnagyobb amerikai játékgyártó, a Hasbro bevétele 2014 második negyedévében a nemzetközi eladásainak megugrása miatt.

  • MTI MTI
Megugrott az amerikai játékóriás profitja a kisfiúk miatt

A második negyedévben éves alapon számolva a Hasbro összesített eladásai 8,2 százalékkal nőttek, de a nemzetközi eladások ennél gyorsabb mértékben, 17 százalékkal.

A nemek szerinti megoszlás szerint a fiúknak szánt játékok eladásai 32 százalékkal ugrottak meg, a lányoknak szánt termékekből 10 százalékkal fogyott több. A fiúkat megcélzó termékek között különösen népszerűek voltak a Transformers filmsorozathoz, illetve a Marvel képregényekhez kapcsolódó játékok.

A Hasbro bevétele a második negyedévben 766 millió dollárról 829 millió dollárra nőtt, a nettó nyereség 36,48 millió dollárról (részvényenként 28 cent) 33,47 millió dollárra csökkent (részvényenként 26 cent). A Hasbro részvényárfolyama 0,55 százalékkal erősödött a hétfői amerikai tőzsdenyitás előtt, a tőzsdén kívüli forgalomban.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.