Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Nőtt a második legnagyobb amerikai játékgyártó, a Hasbro bevétele 2014 második negyedévében a nemzetközi eladásainak megugrása miatt.
A második negyedévben éves alapon számolva a Hasbro összesített eladásai 8,2 százalékkal nőttek, de a nemzetközi eladások ennél gyorsabb mértékben, 17 százalékkal.
A nemek szerinti megoszlás szerint a fiúknak szánt játékok eladásai 32 százalékkal ugrottak meg, a lányoknak szánt termékekből 10 százalékkal fogyott több. A fiúkat megcélzó termékek között különösen népszerűek voltak a Transformers filmsorozathoz, illetve a Marvel képregényekhez kapcsolódó játékok.
A Hasbro bevétele a második negyedévben 766 millió dollárról 829 millió dollárra nőtt, a nettó nyereség 36,48 millió dollárról (részvényenként 28 cent) 33,47 millió dollárra csökkent (részvényenként 26 cent). A Hasbro részvényárfolyama 0,55 százalékkal erősödött a hétfői amerikai tőzsdenyitás előtt, a tőzsdén kívüli forgalomban.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?