Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A Handelsblatt című német üzleti lap az online kiadásában az RTL Group helyzetéről közölt elemzést, amelyben kitért a magyarországi reklámadóra.
"Magyarországon a reklámbevételekre kivetni tervezett különadó (az RTL-csoport számára) súlyos teher lesz, amely a nyereségre is hatást gyakorol" – írta a Digitális átalakulásban az RTL című írásban a szerző, Hans-Peter Siebenhaar.
Hozzátette, az adó "mindenekelőtt az RTL-t hivatott terhelni". Úgy vélte, Orbán Viktor kormányfő "feltétlenül térdre akarja kényszeríteni a magyar médiaipar utolsó, még független részeit is", és ez volt a háttere annak, hogy az RTL-csoport versenytársa, a ProSiebenSat1 csoport "már régen elhagyta Magyarországot".
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!