szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy olyan védjeggyel is segítené az állam a hazai termékek térnyerését, amelyet a kiskereskedelmi láncok saját márkás magyar élelmiszerei is elnyerhetnek – írta a Napi Gazdaság. Most a Tesco által forgalmazott saját márkás termékek kaptak ilyen védjegyet.

Hat élelmiszer-ipari vállalkozás összesen huszonkilenc terméke nyerte el a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet – közölte a Napi Gazdaság.

Az állami védjegy garantálja, hogy a most minősített, a Tesco-Global Áruházak Zrt. által forgalmazott és a kiskereskedelmi lánc saját márkanevét viselő magyar termékek kiemelkedő minőségűek. A tanúsítványt az Eisberg Hungary Kft., a Kalocsai Fűszerpaprika Zrt., a Soós Tészta Kft., a Sole-Mizo Zrt., a Tejmanufaktúra Kft. és a Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. képviselői vehették át.

Az, hogy egy magyar termék jó, még nem elegendő a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy elnyeréséhez – idézte a lap Bognár Lajost, a Földművelésügyi Minisztérium helyettes államtitkára. Szerinte ugyanis a megjelenés, a dizájn, a csomagolás, a termékvédelem, a fogyasztóbarát eljárások alkalmazása, az összetétel és a tápérték is fontos.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!