Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egy olyan védjeggyel is segítené az állam a hazai termékek térnyerését, amelyet a kiskereskedelmi láncok saját márkás magyar élelmiszerei is elnyerhetnek – írta a Napi Gazdaság. Most a Tesco által forgalmazott saját márkás termékek kaptak ilyen védjegyet.
Hat élelmiszer-ipari vállalkozás összesen huszonkilenc terméke nyerte el a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet – közölte a Napi Gazdaság.
Az állami védjegy garantálja, hogy a most minősített, a Tesco-Global Áruházak Zrt. által forgalmazott és a kiskereskedelmi lánc saját márkanevét viselő magyar termékek kiemelkedő minőségűek. A tanúsítványt az Eisberg Hungary Kft., a Kalocsai Fűszerpaprika Zrt., a Soós Tészta Kft., a Sole-Mizo Zrt., a Tejmanufaktúra Kft. és a Szegedi Paprika Fűszer- és Konzervgyártó Zrt. képviselői vehették át.
Az, hogy egy magyar termék jó, még nem elegendő a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy elnyeréséhez – idézte a lap Bognár Lajost, a Földművelésügyi Minisztérium helyettes államtitkára. Szerinte ugyanis a megjelenés, a dizájn, a csomagolás, a termékvédelem, a fogyasztóbarát eljárások alkalmazása, az összetétel és a tápérték is fontos.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.