Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az MFB befektetési vállalata egy révkomáromi, magyar tulajdonú cégbe fektet 60 millió forintot.
60 millió forintot fektet a GREP Green Public Lighting Zrt. szlovákiai leányvállalatába a hazai KKV-k térségi terjeszkedését támogató Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt., amely 5 éves időtartamra szerzett kisebbségi részesedést a révkomáromi székhelyű Grep Slovakia s.r.o.-ban
A társaság a Corvinus Zrt. által rendelkezésre bocsátott forrásokból szlovákiai önkormányzatok számára végzi el a korszerűtlen közvilágítási rendszerek energiahatékony, LED-es fényforrásokra történő cseréjét, és vállalja ezek hosszú távú üzemeltetését is. A fejlesztések a korszerű világítástechnika segítségével elért energiamegtakarításból 8-10 éves üzemeltetési periódus alatt megtérülnek, így az önkormányzatok többlet forrás bevonása nélkül jutnak korszerű közvilágítási rendszerekhez.
A Magyar Fejlesztési Bank Zrt. Stratégiai Csoportjába tartozó Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt., mint a magyarországi vállalatok határon túli terjeszkedésének egyetlen tőkeági finanszírozója, 60 millió forint értékben hajtott végre befektetést a közvilágítási rendszerek energiahatékonysági modernizációjával foglalkozó magyar tulajdonú GREP Green Public Lighting Zrt. szlovákiai leányvállalatába. A befektetés eredményeképpen az innovatív, energiahatékony LED technológián alapuló közvilágítási rendszereket telepítő és üzemeltető Grep Slovakia s.r.o. képessé válik növelni piaci részesedését a szlovákiai piacon.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.