Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Megépíthetik a frankfurti repülőtér harmadik terminálját – közölte kedden a repteret üzemeltető társaság, a Fraport. A frankfurti városi építési hatóság engedélye alapján több szakaszban fejlesztik a légikikötőt. A beruházás első szakaszában, legkésőbb 2021-ig a központi épület és az első két terminálszárny készül el, amelyek 24 repülőgép kiszolgálására lesznek alkalmasak.
Az új terminálon évente 14 millió utast tudnának fogadni. A következő szakaszban két újabb szárnyat építenek, amelyekkel együtt a hármas terminál egyszerre 50 repülőgépet szolgálhat majd ki.
A terminált bekapcsolják a repülőtér belső, Sky Line nevű utas- és csomagszállító vasúthálózatába, építenek hozzá autópálya-csatlakozást, és bővítik a reptér parkolóit.
A beruházásra azért van szükség, mert az első két terminál 2020-ra eléri kapacitása felső határát. A közlekedési minisztérium előrejelzése szerint a németországi légiutas-forgalom 2030-ig évente átlagosan 2,5 százalékkal növekedik. A frankfurti repülőtéren az utóbbi években ennél nagyobb, rendre 3 százalék körüli forgalomnövekedést regisztráltak.
A repülőtéren júliusban 5,9 millió utast fogadtak, ami minden idők legjobb havi teljesítménye, és 2,3 százalékkal meghaladja a tavaly júliusi utasforgalmat.
Tavaly összesen 58 millió utas fordult meg a frankfurti repülőtéren, amely ezzel Németország legforgalmasabb légikikötője volt.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy héten belül két, egymásnak teljesen ellentmondó nyilatkozatot tett a honvédelmi tárca arról, hogy kerültek-e Szerbiába magyar harcjárművek. Mi történhetett valójában a BTR-ekkel?
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
A városi ügyvédi kamara szerint az embereket „önkényes, igazságtalan és törvénytelen fogva tartással fosztották meg szabadságuktól”.
Sok tekintélyelvű politikus régi, jól ismert módszere a kisebbségek kirekesztése, ám ez recept Magyarországon immár beleütközött a saját korlátaiba.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.
Csak egy vesztese volt a Pride-nak.