EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
A reklámadó-kötelezettség első körének lecsengését követően újabb adóbevallási, adófizetési határidő közeleg. Most azoknak a vállalkozásoknak kell a szeptember 20-ai bevallási határidő előtt a reklámadótörvényt elővenniük, amelyek augusztus 15. és 31-e között reklám közzétételről szóló számlát fogadtak be.
Míg augusztus 20-ig a reklámközzétevőknek kellett nyilatkozniuk reklámadó-kötelezettségükről, szeptember 20-án azon vállalkozásoknak kell bevallást beadniuk, amelyek augusztus 15-31. között reklámközzétételről szóló számlát fogadtak be – írja az RSM DTM blogján Fekete Titusz Zoltán adómenedzser.
A reklámadótörvény szerint a megrendelő az, akinek az érdekében végső soron a reklámközzététel történik. A megrendelő soha sem esik a reklámadó hatálya alá, amennyiben a megrendeléshez közvetítőt vesz igénybe. A reklámadó rendszerében mindenkinek azt kell megvizsgálnia, hogy az, akivel megrendelőként szerződéses kapcsolatban áll, reklámközzétevőnek minősül-e. A megrendelőnek át kell tekintenie azt,
A témáról bővebben itt lehet olvasni.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Mit keres Pedro Pascal, Dakota Johnson és Chris Evans New Yorkban? Mi mást, mint szerelmet! Mozikban az Előző életek rendezőjének új romantikus filmje, a Többesélyes szerelem. Az Oscar-díjra jelölt Celine Songgal beszélgethettünk.
A beruházás akkor indulhat meg, ha a Gazprom rábólint.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.