szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Magyar Levente külügyi helyettes államtitkár is részt vett Schoberték új üzleti partnerének és reklámarcának bemutatásán. A helyettes államtitkár szerint az állam mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy sikeres legyen ez a vállalkozás.

Személyesen is bemutatták a Norbi Update Lowcarb Nyrt. új üzleti partnerét és reklámarcát, Andre Agassit, egykori amerikai világbajnok teniszezőt egy csütörtök esti sajtófogadáson Budapesten.

Az egykori versenyző kifejezte reményét, hogy az együttműködés keretében sikerül tenni a globális problémának számító elhízás ellen, ami elengedhetetlen a következő generáció számára.

Magyar Levente külügyi helyettes államtitkár elmondta: a magyar kormányzat két kiemelten fontos témája a magyar – szellemi értékeket hordozó – termékek külpiacra juttatása és a társadalom egészségesebb életvitelre bírása, így az állam mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy sikeres legyen ez a vállalkozás.

Norbi terjeszkedik

A Norbi Update Lowcarb Nyrt. szeptember 8. és 26. közötti értékesíti részvényeit, majd 840 millió forintos azonnali tőkeemelést tervez. A vállalat tulajdonosa korábban elmondta: a friss forrásokból Andre Agassi szerződtetése mellett az idén még további 7 országgal bővíti franchise hálózatát a jelenleg 112 bolttal működő anyacég. Most három országban, Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban működnek.    

A Norbi Update Lowcarb Nyrt. 2013. évi üzemi eredménye 103,1 millió forint, adózott eredménye pedig 94,3 millió forint volt. Bevételei négy fő területről származnak: a hazai és külföldi franchise bolthálózat jutalékából, az ételkiszállítás jutalékából (Teletál Ételfutár), továbbá egyéb bevételekből, mint jogdíjak, fellépések, szponzoráció és egyszeri franchise-díjak.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!