Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bemutatkozott Moszkvában a magyar Elastic ’91 fürdőruha- és fehérneműgyártó, a cég termékeit pedig német közvetítéssel vezetik be az orosz piacra – közölte a társaság üzletfejlesztési tanácsadója, a Creative Expert Consulting.
A magyar Elastic ’91 termékei a kifutókról a boltokba kerülhetnek Oroszországban, egy német ruhaipari nagyvállalat oroszországi képviselete ugyanis három évre exkluzív jogot szerzett a cég ruháinak bevezetésére és értékesítésére az orosz piacon – közölte a Creative Expert Consulting.
A 2015-ös kollekció hamarosan útra kel, több nagyvárosban tartanak divatbemutatókat, illetve szakmai kiállításokra is elviszik a termékpalettát.
A magyar, vagy az európai ízléshez képest harsányabb, díszesebb modellek forognak keleten, ugyanakkor az anyaghasználat tekintetében a legjobb minőséget és feldolgozást várják el mind az orosz, mind a kazah vásárlók – tette hozzá a Creative Expert Consulting.
A tanácsadó cég az Elastic ’91 számára több bemutatkozási lehetőséget is szervezett és külön koncentráltak a divatcég moletteknek szánt termékpalettájára is.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?