Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A kormány felszólítása ellenére teljesen megszakadtak a tárgyalások az Air France vezetősége és a sztrájkoló pilóták között, akik kedden utcai tüntetést is szerveztek. A munkabeszüntetés kilencedik napján a francia légitársaság járatainak 48 százaléka közlekedik, szerdán pedig a gépek 46 százaléka száll fel, annak ellenére, hogy csökkent egy kicsit a sztrájkoló pilóták aránya.
Az Air France elmúlt 15 évének leghosszabb munkabeszüntetése szeptember 15-én kezdődött, azóta átlagosan a járatok fele közlekedik. A pilóták többségi szakszervezete, az SNPL múlt szombaton meghosszabbította a sztrájkot péntekig, de a vezetőség további hosszabbításra számít: azt kérik ugyanis az utasoktól, hogy szeptember 30-ig, azaz jövő keddig halasszák el az útjukat vagy pedig ingyen cseréljék át a jegyeiket.
Kedden körülbelül 200-300 pilóta vonult utcára: egyenruhában követelték a nemzetgyűlés előtt a "francia munkahelyek megmentését". Attól tartanak ugyanis, hogy az Air France fapados légitársaságának, a Transaviának a fejlesztésével az európai bázisokhoz átkerülő francia pilótáknak ezentúl külföldi munkaszerződése lesz, amely a hazaiaknál kedvezőtlenebb munkafeltételeket és fizetést biztosít.
A vezetőség hétfőn a fejlesztési terv átmeneti felfüggesztését javasolta, a pilóták ezt azonban nem fogadták el. A teljes visszavonást, valamint azt követelik, hogy a Transaviánál és az Air France-nál azonos feltételekkel foglalkoztassa az anyavállalat a pilótákat.
Manuel Valls miniszterelnök kedden a sztrájk befejezésére kérte a pilótákat. "Nincs ok erre a sztrájkra, a franciák nem támogatják, veszélyezteti Franciaország imázsát és valódi veszélyt jelent a vállalat számára" – mondta a kormányfő.
Az állam 16 százalékos tulajdonosa a francia-holland Air France-KLM-nek, amely a német Lufthansa mögött a második legjelentősebb európai légitársaság.
A sztrájk a budapesti járatokat is érinti, kedden a három-három járat közül egy érkezőt és két indulót töröltek. Az Air France szerdai budapesti járatai közül a Budapest Airport honlapján elérhető információk szerint egy induló és ugyancsak egy érkező járatot töröltek.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Jó eséllyel simán lekörözi majd a Tisza Párt ősszel startoló előválasztása nemcsak a hasonló, 2021-es ellenzéki akció 663 ezres adatát, de még a Nemzet Hangja szavazás 1,1 millió résztvevővel beállított saját rekordját is. A megvalósítás logisztikai rémálom lesz komoly buktatókkal, ráadásul a siker mellett politikai veszélyekkel is járhat.
A Tisza Párt szerint visszataszító, hogy a Fidesz és a propagandája az önkénteseik után kutakodnak.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.
El lehet-e ítélni valakit egy fiatal lány haláláért, ha az illető a tett időpontjában egy másik kontinensen ült a számítógépe előtt?