Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Lufthansa meg nem erősített hírek szerint bejelentkezett a Kelet-Európában piacvezető diszkont légitársaságért, de azt túl drágán kínálták, így elmaradt az adásvétel. Nyáron az Air France-KLM vette volna meg a Wizz Airt, de az a tranzakció sem jött létre.
Túl sokat kértek a Wizz Airért, ezért nem vette meg a német Lufthansa – írta a Napi.hu a WirtschaftsWoche című német hetilap információjára hivatkozva.
A német cég korábban élénk tárgyalásokat folytatott a diszkont légitársaság vezetésével a felvásárlásról. A Wizz Air bekebelezését leginkább a Lufthansa áprilisban leköszönt vezetője, Christoph Franz támogatta volna.
Mivel a Lufthansa további célpontjai túl drágák, a német óriáscég most saját diszkontszolgáltatásának fejlesztésébe kezd – legalábbis a német lapnak nyilatkozó vállalati bennfentesek szerint. A cég szóvivője szűkszavúan csak annyit mondott, hogy folyamatosan figyelik a piacot, de nincs napirenden semmi konkrét ügy.
A Wizz Air jelenleg a kelet-európai piac legnagyobb fapados légitársasága, teljes Európát nézve megelőzi a Ryanair, az Easyjet, az Air Berlin és a norvég Air Shuttle is.
A cégért a hírek szerint a nyáron bejelentkezett az Air France-KLM csoport is, bár a Wizz Air akkoriban tagadta, hogy erről tárgyaltak volna.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.