Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Eladásra hirdette hétfőn a Eurostar szuperexpresszeket üzemeltető vállalatban meglévő 40 százalékos részesedését a brit kormány.
George Osborne brit pénzügyminiszter hétfőn bejelentette, hogy a kormány október végéig várja az előzetes vételi ajánlatokat.
London a jövő év első negyedének végéig - vagyis még a májusban esedékes parlamenti választások előtt - szeretné lezárni a tranzakciót, abban az esetben, ha megfelelőnek ítélhető ajánlatok érkeznek.
Irányár egyelőre nincs, de a Financial Timesnak az eladási folyamatot ismerő szakértők azt mondták, hogy a kormány néhány százmillió font bevételt remél az ügyletből.
Osborne már tavaly decemberben jelezte, hogy a kormány - amely 2020-ig összesen 20 milliárd font, azaz 8 ezer milliárd forint állami vagyon értékesítését tervezi - kiszállna a Eurostarból.
A másik két főrészvényes a francia és a belga állami vasúttársaság, az SNCF és az SNCB, amelyeknek 55, illetve 5 százalékos részesedésük van a Eurostarban.
A Eurostar London, Párizs és Brüsszel, illetve több köztes francia és belga célállomás között közlekedteti 300 kilométer/órás sebességgel haladó szuperexpresszeit az éppen húsz éve megnyitott Csatorna-alagúton.
A Eurostar-vonatokon az 1994-es indulás óta 145 millióan utaztak, és a forgalom minden évben emelkedett. A cég azonban csak az elmúlt két évben vált nyereségessé, a tavalyi évről 54 millió font üzemi szintű eredményt jelentett. A 28 Eurostar-szerelvény tavaly 10 millió utast szállított, ami az eddigi éves rekord.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.