Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Vajon mennyi idő alatt hozták össze az első milliárdjukat a "régi" és az "új" gazdaság prominensei? Mekkora különbség van a leggyorsabb és a leglassabb milliárdok között? Nézze az infografikát, mutatja!!
A világ ismert nagy cégei közül a Youtube volt a leggyorsabb, mindössze egy év kellett az első milliárd dollár megszerzéséhez. Ugyanehhez a divatóriás Pradának 98 évre volt szüksége – derül ki a visual.ly infografikájából. Gyorsak voltak a fotós közösségi oldalak is, az Instagram és a Pinterest két év alatt hozta össze ugyanezt a pénzt, míg a másik oldalon a Whirlpool és a Harley Davidson áll 86-86 évvel.
Alább megnézheti, hogy melyik nagymenőnek mennyi idő kellett az első milliárd dollárhoz.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.