Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Megállt az RTL Klub és a TV2 piacvesztése a harmadik negyedévben – derül ki a Nielsen felmérésének adataiból. Tavaly ilyenkor az együttes közönségarányuk 26,9 százalékot tett ki, addig már idén, a júliustól szeptemberig tartó időszakban 28 százalékot. Az elemzés szerint ez annak köszönhető, hogy a két kereskedelmi tévé nyáron sem lazított és erős volt az őszi kínálatuk is.
A Marketing&Media legutóbbi lapszámában közölt összeállítást arról, mennyire néznek más műsorokat az elit és a kevésbé tehetős nézők. Ehhez használták fel a Nielsen adatait is.
Az év eddigi részében a 4–14 éveseknél a legmagasabb közönségarányt az RTL Klub érte el, viszont minimális az előnyük a Nickelodeon és a Disney Channel előtt. A TV2 és az M2 sincs sokkal lemaradva ebben a korcsoportban.
A 60 év felettieknél az RTL Klub közönségaránya ugyanis majdnem ugyanannyi, 13,5 százalékos, mint a gyerekeknél. A listavezető viszont már a TV2 a maga 17,5 százalékos share-jével. Ennél a korosztálynál nagyon jó eredményt produkál az M1 is, csak egy százalékpont a lemaradása az RTL Klub mögött.
A 60 év feletti toplista jól megmutatja, hogy ez a korosztály tartott ki legtovább az analóg tetőantennák mellett, illetve náluk a legmagasabb azoknak az aránya, akik megelégednek a földfelszíni digitális vétel által kínált ingyenes csatornákkal.
Ahogy Budapesttől a kisebb települések felé haladunk, úgy csökken az RTL Klub és úgy nő a TV2 közönségaránya. Budapesten az RTL Klub közönségaránya a teljes lakosságnál 12,8 százalékos, miközben a TV2-é 9,1 százalék. A falvakban ugyanakkor már 17,9-cel vezet a TV2 a 14,7 százalékos RTL Klub előtt.
Az M1 mindegyik települési kategóriában a harmadik helyen áll a két nagy kereskedelmi adó mögött, ráadásul a közönségarányuk is viszonylag fix, 7-8 százalékos szinten mozog. A kábelcsatornák között településmérettől függetlenül egyenletesen teljesít a Cool, a Film+ és a Viasat 3.
Az ATV a nagyvárosokban és Budapesten sokkal népszerűbb, mint a falvakban, olyannyira, hogy az utóbbinál be sem jutott a top 10-be. A Duna TV-re pont ennek az ellenkezője igaz, amíg a falvakban a 4,3 százalékos közönségarányával a negyedik legnézettebb csatorna, addig Budapesten nem került be a tízes élbolyba.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozták, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A szakemberek érdeklődve figyelték, miként viselkedik az amerikai és orosz elnök a tárgyalásuk előtt.
A hidegfront északnyugat felől érkezik, de majd csak az éjjeli órákban.