Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Eladja görögországi érdekeltségét a német Metro áruházlánc. A vevő a helyi Szklavenitisz vállalat.
Megválik görögországi érdekeltségétől a német Metro áruházlánc – írja a Kathimerini görög lap angol nyelvű kiadása. A kilenc egységből álló, Makro névre hallgató áruházláncot egy helyi vállalat, a Szklavenitisz vásárolja meg 65 millió euróért.
Olaf Koch, a Metro ügyvezetője szerint a tökéletes partnert találták meg az eladással, a Szklavenitisz ráadásul jó pozíciókkal rendelkezik a görög piacon és olyan együttműködési formákat tud megvalósítani a megvásárolt céggel, amelyre a Metro nem lett volna képes.
Az eladás emellett beleillik a Metro azon stratégiájába, hogy azokra az országokra fókuszáljon, amelyek hosszú távú növekedési lehetőségekkel rendelkeznek. Mindezt egyedül Görögországban nem tudták volna elérni. Koch elmondta, hogy a görög üzletüket és munkavállalóikat jó kezekbe helyezték.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az Irán elleni példátlan amerikai katonai támadás és Teherán visszafogott válasza után Donald Trump elérkezettnek látta az időt a tűzszünetre, és akaratát érvényesíteni is tudta az iszlám köztársasággal és Izraellel szemben. De hogy elfajul-e a konfliktus, attól is függ, mekkora kár érte a nukleáris programot.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét, de amúgy a kormánynak még dolga lehet az üggyel.