Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Két hete tesztüzemben működik már a Szamos 25. üzlete, amelyet Bécsben nyitottak. A vendégeket Zsolnay-készlet várja az új cukrászdában, egyelőre az Esterházy-torta fogy a leginkább.
Mathias Szamos Konfiserie néven Szamos cukrászda nyílt Bécs belvárosában szerdán. A Szamos család 25. cukrászdája a Haderer cukrászdinasztiával együttműködésben jött létre az osztrák főváros harmadik kerületében.
Kelényi Ádám, a Szamos Marcipán Kft. gazdasági igazgatója az MTI-nek elmondta: a budapesti piacot már telítettnek érezték, újabb üzlet nyitása már a meglévőkben okozna bevételcsökkenést, ezért az igen magas vásárlóerővel rendelkező, de logisztikailag könnyen elérhető piacot céloztak meg.
Tapasztalataikra alapozva egy-két év felfutási idővel kalkulálnak, míg az új üzlet eléri a kívánt forgalmát – fogalmazott, és kiemelte, alkalmazkodnak a helyi szokásokhoz, ezért a délutáni kávéforgalomra és a melegreggeli-választékra kiemelt figyelmet fordítanak.
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete stratégiai partnerségben népszerűsíti az újonnan nyílt cukrászdával a magyar kávéházi kultúrát, és Budapestet mint turisztikai célpontot. Kovács Balázs, a Magyar Turizmus Zrt. bécsi képviseletének vezetője elmondta: turisztikai nagykövetként tekintenek az ausztriai magyarokra, akik be tudják mutatni osztrák ismerőseiknek a magyar cukrászkülönlegességeket.
Hangsúlyozta, Ausztria a második legfontosabb küldő piaca Magyarországnak, az elmúlt években az osztrák turisták 120 milliárd forintot költöttek évente Magyarországon, nagy részét turisztikai célra, és a forgalmi adón keresztül átlagosan naponta 80 millió forinttal járulnak hozzá a magyar költségvetéshez. Elmondta továbbá, hogy a környező országok közül Ausztria az egyetlen ország, ahol nő a magyar nemzetiségű lakosok száma.
A bécsi cukrászda két hete próbaüzemben működik, a legkedveltebb sütemény az osztrák fővárosban is az Esterházy-torta, akárcsak Magyarországon. A Mathias Szamos márkanév alatt tevékenykedő új üzlet Zsolnay-készletekkel várja a vendégeket. Az elkövetkezendő napokban számos magyar vonatkozású rendezvény lesz a bécsi Szamos cukrászdában.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az ukrán drónkülönítmény jelenleg még elképesztő hatékonysággal okoz kárt az oroszoknak, de hamarosan visszatérhetünk a 2022 előtti világba, ahol még egy filléres eszközzel nem lehetett kiütni egy milliárdos harckocsit. Hogyan néz majd ki a jövő légvédelme, amely jobban védekezik a drónok ellen?
Hollandok tömegei vesztették el napok alatt életük minden megtakarítását 1637-ben. Az egészben annyi a szépséghiba, hogy talán meg sem történt. Vagy legalábbis nem úgy, mint ahogy évszázadokon át hitték.