Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Egy Magyarországon már bevált eszközzel tornázná fel az utóbbi időben megcsappant csehországi forgalmát a McDonald's.
Csehországban nagy változásokra készül a McDonald's, amely egy három évre szóló új stratégiát is elfogadott az utóbbi években tapasztalt forgalomcsökkenés megfordítására - írta a Hospodarske Noviny című lap.
Az eddiginél több egységet adnának ki üzemeltetésre franchise-rendszerben és a menüt is átalakítanák, hogy minél több vásárló térjen be hozzájuk - mondta a lapnak Tomasz Rogacz, a lánc cseh éttermekért felelős vezetője.
Példaként említette, hogy a helyi ízlést szeretnék jobban kiszolgálni, ezért a hagyományos cseh ízek köszönnének vissza a kínálatban - ez Rogacz szerint Magyarországon például már bevált a helyi libamájas szendviccsel.
A magyarországi McDonald's már több alkalommal is megújította kínálatát hazai ízekkel, igaz, ezek az ételek legtöbbször csak átmenetileg szerepeltek a menüben.
Októberben a lánc Magyar Heteket tartott, akkor mutatta be a magyaros libamájas szendvicseket is - a sült libamájasról a Facebookon azt írták, sokak szerint ez az év szendvicse náluk.
Ezek a szendvicsek mára eltűntek, de például mákos gubát jelenleg is kínálnak.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A második kézbesítés körül azonban van némi ellentmondás.