Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Talán sokan emlékeznek a német Edeka szupermarketlánc tavalyi videójára, melyben Friedreich Lichtenstein zenész és showman bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni. Most újra ő van a címszerepben, nem is akármilyen minőségben.
Újra szenzációs reklámmal rukkolt elő a német Edeka szupermarketlánc. A cég tavaly robbantott nagyot Friedrich Liechtensteinnel: a német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára). Most is hasonlóan ütős reklámban szerepel: rajonganak érte a nők, és még egy borotva is előkerül. A szpot végén pedig kiderül, hogy melyik terméket is reklámozzák.
Az áruházláncnak idén ráadásul már nem ez az első nagy dobása: január elején a Scooter frontemberét vetették be, de a 2014-es karácsonyi szpotjuk is zseniálisra sikeredett:
A videót a Kreatívon találtuk.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.