Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Talán sokan emlékeznek a német Edeka szupermarketlánc tavalyi videójára, melyben Friedreich Lichtenstein zenész és showman bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni. Most újra ő van a címszerepben, nem is akármilyen minőségben.
Újra szenzációs reklámmal rukkolt elő a német Edeka szupermarketlánc. A cég tavaly robbantott nagyot Friedrich Liechtensteinnel: a német showman és zenész egy erős reklámszpotban bizonygatta, hogy mennyire jó is a cég áruházaiban vásárolni (többek között tejben fürdött és müzlit szórt magára). Most is hasonlóan ütős reklámban szerepel: rajonganak érte a nők, és még egy borotva is előkerül. A szpot végén pedig kiderül, hogy melyik terméket is reklámozzák.
Az áruházláncnak idén ráadásul már nem ez az első nagy dobása: január elején a Scooter frontemberét vetették be, de a 2014-es karácsonyi szpotjuk is zseniálisra sikeredett:
A videót a Kreatívon találtuk.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.
KAP az idei és az előző évek díjazottjai alapján megpróbálta megfejteni a döntési mátrixot a Petőfi Zenei Díjaknál.