Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Napi több mint egy új üzletet nyit 2015-ben a Hennes & Mauritz divatóriás, de ennél is nagyobb hír, hogy beindítja webáruházát Magyarországon is.
Idén megnyitja magyarországi webáruházát a svéd Hennes & Mauritz divathálózat. A 2015-ös online terjeszkedés során Belgium, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Magyarország, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Svájc vásárlói kapcsolódhatnak be az internetes vásárlásba.
Ebben az évben mintegy 400 – azaz naponta több mint egy – új üzlet nyitását tervezi világszerte a tavalyi 379 után – adta hírül a Financial Times online kiadása. A világ második legnagyobb divatcége új piacokra is belép, közöttük Tajvan, Peru, Makaó, Dél-Afrika és India a legfontosabbak.
A H&M 12 százalékkal növelte nettó árbevételét 2014-ben, profitja pedig 6,22 milliárd svéd korona lett, ami többszörse a 6,17 milliárdos előzetes várakozásoknak.
A tavaly decemberi eladások értéke euróban számolva 15 százalékkal nőtt az egy évvel ezelőttihez képest – az a leggyorsabb éves üteme értékesítési augusztus óta. Az idén januári eladások pedig várhatóan 14 százalék körüli mértékben bővülnek. A társaság a múlt évben 16 ezer új munkahelyet nyitott, így alkalmazottainak száma 132 ezerre nőtt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.