Ha így reklámozná magát a BKV, tuti mindenki velük utazna – videó

Újabb szenzációs reklámmal rukkolt elő a dán Midttrafik busztársaság. Míg két éve azzal reklámozták magukat, hogy mennyire menőek a buszaik, és a sofőr is mennyire szuper, addig most az utasra helyezik a hangsúlyt. Felgyújtott autó, fantasztikus szendvics és persze egy gyönyörű lány sem maradhatott ki.

  • hvg.hu hvg.hu
Ha így reklámozná magát a BKV, tuti mindenki velük utazna – videó

A dán Midttrafik busztársaság már két éve is komolyat robbantott akkori reklámjával: 2012-ben úgy promózták magukat, hogy egészen egyedien bemutatták, mennyire is menő az ő társaságuk, illetve milyen fantasztikusak a járműveik.

Ha azt hittük, hogy az akkori reklámteljesítményt nem lehet fokozni, akkor nagyot csalódtunk, itt van ugyanis a folytatás. Ahol azonban nem a sofőrön, vagy a járműveken van a hangsúly, hanem az utason. Íme:

A videót a Citylab oldalon találtuk.

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Orbánék lopva az egyénre terhelik a kockázatokat, és piacosítják a családpolitikát 

Orbánék lopva az egyénre terhelik a kockázatokat, és piacosítják a családpolitikát 

Cunamiként zúdítja a kormány a támogatásokról szóló bejelentéseket az emberekre a Pride miatti blamázs óta, hátha ezzel szavazókat nyer vissza. Pedig ezek a támogatások valójában azt mutatják, hogy az állam továbbra is igyekszik kivonulni a szociálpolitikából, és az egyénre próbál hárítani minden felelősséget – mondja Kramarics Szandra, a HUN-REN Társadalomtudományi Kutatóközpont kutatója.