Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Újabb szenzációs reklámmal rukkolt elő a dán Midttrafik busztársaság. Míg két éve azzal reklámozták magukat, hogy mennyire menőek a buszaik, és a sofőr is mennyire szuper, addig most az utasra helyezik a hangsúlyt. Felgyújtott autó, fantasztikus szendvics és persze egy gyönyörű lány sem maradhatott ki.
A dán Midttrafik busztársaság már két éve is komolyat robbantott akkori reklámjával: 2012-ben úgy promózták magukat, hogy egészen egyedien bemutatták, mennyire is menő az ő társaságuk, illetve milyen fantasztikusak a járműveik.
Ha azt hittük, hogy az akkori reklámteljesítményt nem lehet fokozni, akkor nagyot csalódtunk, itt van ugyanis a folytatás. Ahol azonban nem a sofőrön, vagy a járműveken van a hangsúly, hanem az utason. Íme:
A videót a Citylab oldalon találtuk.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.