Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) megvásárolta az elsősorban nőket megszólító portálokat működtető Femina Média Kft.-t.
A Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft. havi 870 ezer felhasználót ér el weben, emellett 419 ezres mobil olvasótábort mondhat magáénak - írta közleményében a CEMP. A CEMP női közönséget megszólító Dívány.hu oldala havi 396 ezer belföldi webes és 131 ezres mobilos látogatót mondhatott magáénak.
Spéder Zoltánt, a CEMP elnökét és többségi tulajdonosát idézve a közlemény hozzátette, céljuk a folyamatos, értékteremtő portfólió-bővítés és a CEMP-csoport alapvető profilját meghatározó, piacvezetői prémium kiadványok továbbfejlesztése, piaci pozíciójuk, elérésük és üzleti hatékonyságuk növelése.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.