Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
SImicska Lajos cége tette a legolcsóbb ajánlatot az M0-s zajvédő létesítményeinek átépítésére.
A hét pályázó közül a Simicska Lajos többségi tulajdonában álló Közgép vállalná a legolcsóbban a zajvédő létesítmények átépítését az M0-s körgyűrű déli szektorában – írja a Népszabadság.
A lap azt írja, a közbeszerzésre beérkezett árajánlatokat a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kedden bontotta fel, és a Közgép Zrt. nettó 1,063 milliárd forintért vállalta a 8,45 kilométernyi pályaszakaszon tervbe vett munkák elvégzését, ami az előzetesen kalkulált kétmilliárd forintos mérnökár 58,5 százaléka.
Rajtuk kívül a KÉSZ Kft., illetve a Doboz- és Acélszerkezet-gyártó Kft. párosa, a Zajép, a Duna Aszfalt, az A-HÍD, az EuroAszfalt, illetve a Colas jelentkezett a pályázatra.
A pályázóktól a többi között a zajárnyékoló falak bontását és több mint 19 ezer négyzetméter új fal alapozását, építését várják, 2286 méter új biztonsági korlátot kellene kiépíteniük és 200 méter pályavilágítást kialakítani, valamint 275 folyóméteren a vízelvezető rendszert folyókával kell bővíteni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár. Vélemény.
A csúcson akarja abbahagyni.