Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb lábat növeszt a Hennes & Mauritz (H&M), a második legnagyobb európai divatlánc belép a kozmetikai piacra is. Idén mintegy 900 üzletükben jelennek meg kozmetikai termékeik. A vállalat tavalyi eredményei a várakozásokat meghaladóan jók lettek.
A H&M új piaci szegmensre lép be, idén mintegy 900 boltjukban jelennek meg kozmetikai termékeik. A vállalat a tevékenységi köre szélesítésével reagál az intenzívebbé váló versenyre, és jön ki H&M Beauty néven a kozmetikumokkal. Smink, test- és hajápoló termékek széles választékát kínálva nagyjából 40 ország 900 H&M üzletében tervezik idén bevezetni kozmetikai termékcsaládjukat.
Európa második legnagyobb ruhakereskedő lánca új üzletek és webáruházak nyitásával tudta növelni bevételeit tavaly. A negyedik negyedévben különösen nagy volt a fejlődés a világ 55 országában összesen 3511 üzletet működtető cégnél – írja a Franchiseportal. A szeptembertől novemberig tartó időszakban 12 százalékkal 667 millió euróra nőtt a nyereség. Ez meghaladta az elemzői várakozásokat.
Mindeközben élesedett a verseny a svéd vállalat körül: a fő riválisok a spanyol Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear), az online működő brit Asos, valamint az ír Primark.
A svéd divatmárka korábban már bejelentette, 2015-ben elindul a H&M online áruháza Magyarországon, illetve további 8 európai piacon: Belgium, Bulgária, Cseh Köztársaság, Románia, Szlovákia, Lengyelország, Portugália és Svájc.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.