szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Elkezdték kiépíteni a Főgáz országos ügyfélszolgálatát. Ebben együttműködnek a Magyar Postával, amelynek dolgozóit már elkezdték kiképezni az új feladatra – írja a Világgazdaság.

Országos ügyfélszolgálatra azért van szükség, mert a Főgáz csak így kaphat engedélyt a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivataltól országos lakossági szolgáltatásra. A tervek szerint április elsejétől működik a Főgéz állami, nonprofit gázközmű-cégként – emlékeztetnek a cikkben.

A hivatalos magyarázatok szerint a Főgáz azért lesz olcsóbb a többi szolgáltatónál, mert kevesebbe kerül majd a tevékenysége.

Egyelőre nem tudni, pontosan hány helyen lesz főgázos ügyfélszolgálat. A társaságtól csak annyit közöltek ezzel kapcsolatban, hogy minden olyan helyen lesz ügyfélszolgálati irodájuk, fiókirodájuk és panaszirodájuk, ahol ezt a jogszabályok előírják.

A lap szerint teljesen úgy egységeket valószínűleg nem, vagy alig kell majd beüzemelnie a Főgáznak, mivel egy 2013-as rendeletmódosítással megengedték, hogy új irodákat a szolgáltatók közösen vagy egy harmadik céggel közösen nyissanak – utóbbi lesz most is a posta.

A Főgáznak most csak be kell társulnia a postahivatalokba a többi szolgáltató mellé és ki kell képeznie az érintett dolgozókat, akiknek a kiválasztását és az oktatását már megkezdték. Az országos szolgáltatás megkezdésére minden ügyfélszolgálati ponton lesz megfelelően képzett ügyintéző – ígérik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!