EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Sokan panaszkodnak, hogy a Facebookon nem lehet igazán eredményesen hirdetni, de általában kiderül, hogy a felhasználói hibák miatt úszik el a kampány sikere. Egy blog összeszedte mikre érdemes figyelni.
Ahhoz, hogy cége weboldalára irányítsa az embereket, esetleg el szeretné érni, hogy azok feliratkozzanak a hírlevélre érdemes kiemelni a Facebook-hirdetést. Ilyenkor gyakran előfordul, hogy a bejegyzés kiemelésnél csak a rajongók és az ő ismerőseik célzást állítják be, ezért a Facebook nem biztos, hogy a jó embereknek fogja megmutatni a posztot, hiszen a rajongók ismerősei között vannak olyanok is, akik nem relevánsak. Ez akár 10 százalékkal is csökkentheti a konverziós rátát, vagyis az arányt, hogy a hirdetést olvasók közül, hányan válnak tényleges vásárlóvá.
Jellemző hiba az is, hogy a weboldal kattintás kampányban egy szöveget használnak, egy célzást, de 3-4 képet is kiválasztanak. A Facebook ilyenkor ugyan megmutatja, mennyi átkattintás van, de nem lehet megállapítani, hogy melyik hirdetés volt a sikeres.
Ezért jellemezően mindegyiket futtatják tovább, pedig értelemszerűen van, amelyik kevésbé hatékony. Az is probléma, ha nincs pontos mérés, és nem használják sem a konverzió követést, sem a Google Analytics URL címkézését, így nem derül ki melyik hirdetés a legjobb. Ez akár 30 százalékkal is csorbíthatja a hatékonyságot.
A remarketing hiánya is tovább rontja az eredményeket, vagyis ha nem kerülnek beazonosításra azok, akik már jártak az oldalon, hiszen ők azok, akiket könnyen, és olcsón meg lehetne szólítani. A hirdetések rendszeres cseréje is fontos, sokan egyszer létrehozzák a hirdetéseket, aztán úgy hagyják, miközben a legtöbb Facebook-hirdetés 3-4 nap után kiég.
Az is eredménycsökkenéshez vezet, ha nincs blog az oldalon vagy hírfelület, ami segít több szempontból megmutatni az előnyöket, és elkötelezettebbé tenni az embereket. Ha minden beállítást megfelelően kezel a felhasználó, akkor mondjuk, 40 forintba kerülne egy hírlevél-feliratkozó, azonban a fenti hibák elkövetésével ez akár több száz forintot is kóstálhat. Ha további részletekre kíváncsi, a facebooktippek.hu oldalon tájékozódhat.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Lefékezte a külföldi filmek magyarországi forgatását a kormány, miután az államnak egyre nagyobb kihívás az idecsábított mozgóképes produkciók támogatásának finanszírozása. Szakmai berkekben 100–130 milliárd forint beragadt pénzről beszélnek.
A HVG által leleplezetthez hasonló ügy többet nem fordulhat elő.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.