Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Monolith pont ugyanúgy néz ki, mint egy hagyományos városi gördeszka, de ha a projekt tényleg ülni fog, ez lesz a piacon az első elektromos deszka, melynek a motorjait a kerekekbe építik.
A Kickstarteren még 24 napig lehet beszállni abba az amerikai projektbe, aminek célja, hogy sorozatgyártásra érett állapotba hozzák a Monolith nevű "egyéni közlekedési és szabadidős eszközt". Vagyis: hogy a világot eláraszthassák a kerékbe szerelt villanymotorral hajtott elektromos gördeszkák.
Első ránézésre semmi különös nincs a 79 mm-es kerekekkel szerelt deszkán, de ha jobban megnézzük, látható, hogy az első és hátsó kerekek picit másak.
A hátsókba pici elektomotorok kerülnek, ami arra elegendő, hogy 16 km hatótávolságra, illetve legfeljebb 44 km/h sebességre gyorsítva meghajtsa a deszkát és utasát. A 6 kg önsúlyú gördeszka akkuja cserélhető (vagy 90 perc alatt egy USB-s töltővel feltölthető). Teljesen időjárásállóra tervezték, meg arra, hogy a lehető legegyszerűbb módon legyen "meglovagolható".
A mintegy 6 kg tömegű Monolith már most sikerre ítélt projekt, mivel az eredeti célokat messze túlszárnyalva, már közel 160 ezer dollárt gyűjtöttek össze a megvalósításra.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.