Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Újabb nagy lépést tett előre a holland Philips elektronikai konszern mélyreható szerkezetátalakítási programja megvalósításában, eladja ugyanis a LED és gépjármű-világítástechnikai üzletágának többségi tulajdonát a kínai Go Scale Capital befektető társaságnak.
A Philips már tavaly nyáron bejelentette, hogy meg kíván válni világítástechnikai üzletágától. A holland elektronikai konszern tevékenységét gyógyászati berendezések és háztartási elektronikai készülékek gyártására kívánja összpontosítani. A tévégyártó üzletágától a Philips már korábban megvált.
A Go Scale Capital társaságnak a LED és autóipari világítástechnikai üzletág 80,1 százalékát értékesíti a Philips 2,8 milliárd dollárért. A tranzakció lezárása az év harmadik negyedében várható.
A Philips megtartja az üzletág 20 százalékos tulajdonrészét és vásárlója marad az ezentúl önállóan működő világítástechnikai cég, a Lumileds termékeinek. A vállalat ügyfelei közé tartozik egyebek között a Volkswagen és a BMW is.
A Philips mintegy 30 országban 8300 alkalmazottat foglalkoztató LED és gépjármű világítástechnikai üzletága tavaly kétmilliárd dollár (1,6 milliárd euró) forgalmat bonyolított.
A cég világítástechnikai üzletágának fennmaradó, közvilágítási és épületvilágítási technológiával foglalkozó részétől is meg kíván válni, tőzsdei bevezetés útján. Frans van Houten vezérigazgató szerint erre a jövő évben kerülhet sor. Az üzletág 2014-ben 6,87 milliárd euró (7,4 milliárd dollár) forgalmat ért el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.