Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Németország legnagyobb diszkontáruházlánca 2020-ig megemeli környezetvédelmi normáit, és attól az évtől kezdve nem árusít mérgező kemikáliát tartalmazó textíliát, illetve lábbelit.
Az áruházlánc kedden jelentette be, hogy a Greenpeace környezetvédelmi szervezettel "igényes és környezetbarát kritériumegyüttest" dolgozott ki. Az akcióterv részeként 2020-ig fokozatosan lemond bizonyos vegyi anyagok használatáról termékeiben.
"Az Aldi felismerte, hogy mérgező kemikáliák nélkül is gyárthatók textíliák és cipők" – üdvözölte a vállalat lépését a Greenpeace.
A környezetvédők tavaly megvizsgálták, hogy mennyi ártalmas anyagot tartalmaznak a különböző diszkontláncoknál árusított gyermekruhák és -cipők. A felmérésben különösen rosszul szerepelt az Aldi.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.