Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csütörtökön hírlevélben értesítette vásárlóit a H&M, hogy elindult magyarországi webshopjuk.
Akciókkal indult el a H&M magyarországi online áruháza, erről a ruházati cég értesítette a vásárlóit hírlevelében.
Az áruház május 3-ig ingyenes kiszállítást ajánl vásárlóinak.
A vállalkozásról már év elején megírták, hogy 2015-ben Belgiumban, Bulgáriában, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Lengyelországban, Romániában, Szlovákiában és Svájcban nyitnak online áruházat.
Egyébként a cég idén mintegy 400 új üzlet nyitását tervezi világszerte a tavalyi 379 után. A világ második legnagyobb divatcége új piacokra is belép, közöttük Tajvan, Peru, Makaó, Dél-Afrika és India a legfontosabbak.
A H&M tavaly 12 százalékkal növelte nettó árbevételét, profitja pedig 6,22 milliárd svéd korona lett, ami többszöröse a 6,17 milliárdos előzetes várakozásoknak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.