Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ki vette meg 1998-ban a Modern Media nevű veszteséges céget a Száraz testvérektől? Hát Josip Tot, legalábbis papíron.
Josip Tot 1998-ban vásárolt meg egy veszteséges céget Száraz Marianntól és Száraz Bélától – legalábbis papíron, mert utóbb kiderült, Tot és Kaya Ibrahim nevével visszaéltek a Fidesz-közeli cégek eladásánál. Szárazék cégét úgy hívták, Modern Media Kft.
Mint arról beszámoltunk, Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő Zrt. néven alapították meg a múlt héten az új jobboldali sajtóbirodalom központi cégét, amelynek egyik tulajdonosa Habony Árpád, a miniszterelnök tanácsadója. A holdingcég másik fele Győri Tiboré, aki az előző ciklusban a Miniszterelnökség jogi ügyekért felelős vezetője volt, és akit a kormányfő "személye körüli” államtitkárnak is neveztek.
Hogy még összetettebb legyen a helyzet, létezett egy Modern Media Service Kft. nevű, 1996-os alapítású cég is, amely a computeres és videójátékszoftver-kereskedelemben tevékenykedett.
A frappáns névazonosságra az Index figyelt fel.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.