Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Pofonegyszerű, mégis ötletes dobással rukkolt elő a McDonald’s magyarországi egysége: peremes tálcává alakítható táskát fejlesztettek ki, és most tesztelik.
A nehéz időket élő gyorsétteremlánc, a McDonald’s a DDB Budapest kreatív ügynökséggel együttműködve tervezett egy olyan papírtáskát, amely tulajdonképpen egyetlen mozdulattal tálcává alakítható át. Mivel az ötlet magyar, ezért a tesztelés is itt történik. Egyelőre nem tudni, hogy az új papírzacskó megjelenik-e majd a nemzetközi piacon.
Valahogy így nézne ki, és így lehet használni a táskatálcát:
Május 4-én tartott beszámolót a cég jövőjéről Steve Easterbrook vezérigazgató. Mivel a legnagyobb piacokon – egyebek között az Egyesült Államokban – stagnál a McDonald’s értékesítése, így várhatóan jelentős szerkezetátalakítás vár a cégre. A 2014-es esztendő volt az elmúlt tizenkét év leggyengébbje eladási szempontból.
A saját piaci részesedését a cég 3500 új étterem nyitásával próbálja növelni. A McDonald’snak jelenleg több mint 36 ezer étterme van szerte a világon. (A videót és a cég terveiről szóló beszámolót itt találtuk.)
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.