Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A versenyhivatal által kifogásolt 2014-es reklám azt üzente a fogyasztóknak, hogy a Pur Gold mosogatószer tisztítóhatása minden tekintetben jobb, mint a Jar Platinumé. Csakhogy ez nem volt teljesen igaz.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 9 millió forintra bírságolta a Henkel Magyarország Kft.-t mosogatószereket összehasonlító jogsértő reklámozásért.
A versenyhivatal csütörtöki közleménye szerint a Henkel egy 2014 nyarán sugárzott televíziós reklámjában nem tárgyilagosan hasonlított össze két mosogatószert.
A GVH megítélése szerint a fogyasztók nem kaptak objektív képet a két termék közti különbségről, ugyanis nem tárták fel előttük az összehasonlítást megelőző tesztsorozat részleteit. A reklám összhatásában azt üzente a fogyasztóknak, hogy a Pur Gold mosogatószer tisztítóhatása – az innovációnak köszönhetően – minden tekintetben jobb, mint a Jar Platinumé. Jobb eredményeket és nagyobb eltérést mutatott be a két termék között, mint amit a reklámállítások igazolására szánt teszteredmények alátámasztottak.
A GVH a bírság kiszabásakor a tévéreklámok költségeire alapozott. Súlyosító körülményként értékelte egyebek közt, hogy a jogsértő reklámfilm a fogyasztók széles körét érte el, továbbá, hogy a vállalatot az elmúlt öt évben egyszer már elmarasztalta a fogyasztókat érintő jogsértő kereskedelmi gyakorlat miatt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.