szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legfőbb riválisa idén is megelőzte a bajor autógyárat.

A legértékesebb német márkák frissen megjelent rangsorát idén is a Mercedes-Benz vezeti, a BMW csak hajszállal maradt le mögötte. Míg a Mercedes márkaértékét az Interbrand 25,438 milliárd euróra, a BMW-ét 25,195 milliárdra taksálja. Az élen tavaly is ugyanez volt a helyzet.

BMW

A két autógyártó után óriási szakadék következik, a dobogó harmadik fokát megszerző Deutsche Telekom márkája „csak” közel a felét éri az első kettőnek. A mezőny utána már kiegyenlítettebb, de mire a 10. helyezett Allianzhoz érünk, a márkaérték már a Deutsche Telekomhoz képest is megfeleződik.

A 10 legértékesebb német márka értéke milliárd euróban:

1. Mercedes-Benz, 25,438

2. BMW, 25,195

3. Deutsche Telekom, 12,923

4. SAP, 12,846

5. Volkswagen, 10,161

6. Audi, 7,283

7. BASF 7,011

8. Siemens, 6,424

9. Bayer, 6,276

10. Allianz, 5,706

Forrás: Interbrand

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!