Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A legfőbb riválisa idén is megelőzte a bajor autógyárat.
A legértékesebb német márkák frissen megjelent rangsorát idén is a Mercedes-Benz vezeti, a BMW csak hajszállal maradt le mögötte. Míg a Mercedes márkaértékét az Interbrand 25,438 milliárd euróra, a BMW-ét 25,195 milliárdra taksálja. Az élen tavaly is ugyanez volt a helyzet.
A két autógyártó után óriási szakadék következik, a dobogó harmadik fokát megszerző Deutsche Telekom márkája „csak” közel a felét éri az első kettőnek. A mezőny utána már kiegyenlítettebb, de mire a 10. helyezett Allianzhoz érünk, a márkaérték már a Deutsche Telekomhoz képest is megfeleződik.
A 10 legértékesebb német márka értéke milliárd euróban:
1. Mercedes-Benz, 25,438
2. BMW, 25,195
3. Deutsche Telekom, 12,923
4. SAP, 12,846
5. Volkswagen, 10,161
6. Audi, 7,283
7. BASF 7,011
8. Siemens, 6,424
9. Bayer, 6,276
10. Allianz, 5,706
Forrás: Interbrand
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A családja körében hunyt el Ozzy Osbourne 76 évesen. Az egykor zűrös életű rocklegenda alig két hete adta le minden idők második legtöbb bevételt termelő jótékonysági koncertjét. Számos egészségügyi problémája volt, Parkinson-kórban is szenvedett.
Az amerikai elnöknek Jeffrey Epsteinnel kapcsolatban olyan összeesküvés-elmélet ellen kell védekeznie, amilyenekhez korábban ő szoktatta a most dühös táborát.
Lélegzetelállító alpesi tájaktól a Harry Potterből ismerős viaduktig az öreg kontinens tele van szebbnél szebb vasútvonalakkal, melyeknek nagy részén ráadásul külön felár nélkül vonatozhatunk.