Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Dunnhumby (vagyis a Tesco áruházlánc klubkártyákat működtető leányvállalata) iránt komolyan érdeklődni kezdett a Google. Egy kockázati tőkebefektetővel párban akár bő 3 milliárd dolláros ajánlatot is tehet a vállalatra – írja a Business Insider. Az üzlet lényege: közelebb jutni a vásárlói lélekhez.
A Google hivatalosan is fontolgatja, hogy felvásárolja a Tesco adatfeldolgozással foglalkozó vállalatát, a Dunnhumbyt – írta a Business Insider. A cég – amely főként a Tesco-klubkártyákról ismert – azért lehet a keresőóriás számára érdekes, mert a felhalmozott adatokból fogyasztói profilokat generál, amit felhasználva képes hatékony, személyre szabott ajánlatokkal bombázni a Tesco vásárlóit.
Nem meglepő, hogy az adatgyűjtésben és adatelemzésben utazó Google vonzó célpontnak látja a Tesco cégét. Egyes hírek szerint az eladási ár akár több mint 3 milliárd dollár is lehet, és a Google az üzletet nem egyedül, hanem a kockázatitőke-befektető Permirával közösen próbálná meg nyélbe ütni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Julianne Moore és az Eufóriából vagy A Fehér Lótuszból ismert Sydney Sweeney nem egy érzékeny drámában, hanem egy véres thrillerben járják körül a kérdést. Kritika.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.