szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kuna Tibor, a Fidesz-frakció egykori kabinettitkárának két cégéből álló konzorcium nyert a Szerencsejáték Zrt. médiatenderén.

A Young & Partners és a Trinity International Communications ügynökségek konzorciuma nyerte meg a Szerencsejáték Zrt. kreatív tervezési és médiavásárlási feladatokra kiírt pályázatát – írja a Kreatív Online

Mindkét cég Kuna Tibor tulajdonában áll, aki több kommunikációs megbízás mellett 2003 és 2008 között a Fidesz-frakció kabinettitkára volt a Young & Partners 2008-as megalapítása előtt, a Fidelitasban pedig szoros kapcsolatot ápolt az ifjúsági szervezet akkori elnökével, Szijjártó Péterrel.

A Young & Partners 2011-ben az Országos Egészségbiztosítási Pénztár kommunikációs stratégiáját dolgozta ki, 2012-ben a Miniszterelnökségnél nyerte meg a public relations és rendezvényszervezési munkákra kiírt, bruttó 400 millió forintos tendert. A konzorcium másik tagja, a Trinity Communications legutóbb múlt héten az MTVA kommunikációjának feladatát vette át 21,5 millióért.

A Szerencsejáték Zrt. a Kreatív kérdéseire azt írta, mivel a cég tevékenysége törvényileg nem tartozik közbeszerzés hatálya alá, ezért összevont, meghívásos pályázatot hirdettek, a pályázati kiírásban előre meghatározott súlyozott bírálati szempontok alapján a pályázat nyertese pedig a Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft. Trinity International Communications Kft.-vel alkotott konzorciuma lett.

A konzorciummal idén december 31-ig kötöttek keretszerződést, amely azonban nem adott kizárólagosságot a Kuna cégeinek. A keretszerződés keretösszege viszont nettó 2 milliárd 834 millió forint, melynek felhasználására a Szerencsejáték Zrt. semmilyen kötelezettséget vagy garanciát nem vállalt. Ez azt jelenti, hogy a Szerencsejáték Zrt. elvileg más cégeket is felbérelhet, és nem feltétlenül szükséges mind a 2,8 millárdot elkölteni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!