Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Deutsche Telekom eladja a t-online.de portált és az InteractiveMedia nevű digitálismarketing-cégét a német Ströer reklámcégnek.
A német távközlési cég 300 millió euró, azaz 93,6 milliárd forint értékben kap részvényeket a Ströertől a portálért és a marketingcégért cserébe.
A tranzakció részeként, új részvények kibocsátásával 11-13 százalékkal megemelik a Ströer alaptőkéjét. A részvények 12 hónapig nem lesznek forgalomképesek.
A Deutsche Telekom részesül az eladott cégek értéknövekedéséből is.
Az ügyletet, amelyet még jóvá kell hagynia a német versenyhivatalnak, várhatóan 2015 utolsó negyedévében zárják le.
A Magyar Telekom is eladná hírportálját, az Origót, amelyre a hírek szerint több cég is bejelentkezett már.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.