Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A panelprogram esetében jól vizsgáztak a tetőn elhelyezett napelemek, azonban egy felhőkarcoló esetében aligha nyernének jelentős energiát a limitált terület miatt, hacsak nem az üvegbe burkolt épület ablakait tudnák hasznosítani.
Éppen ebben mesterkedik a Solar Windows, amely az ablakokat alakítaná napelemmé, így természetes energiaforrással ellátva a jelentős energiaigényű monstrumokat – írja a fastcoexist.com. „A felhőkarcolók esetében az épület arányaihoz képest minimális tetőterület áll rendelkezésre, ahol jellemzően a hagyományos napelemek helyet kapnának, ezért elég jelentéktelen lenne a megújulók hozzájárulása az épület energiaigényéhez” – mondja John Conklin ügyvezető. „Megváltozik a helyzet azonban, ha az üvegablakok hasznosításában kezdünk gondolkodni, amelyek az épület felületének nagyját borítják. A Solar Window egy olyan áttetsző energiatermelő réteg, amely az egyébként kihasználatlan ablakfelületeket hasznosítaná” – teszi hozzá.
A Solar Window installálása egy ötvenemeletes épület mind a négy oldalára körülbelül 1,3 gigawatt energiát termelne óránként, és a cég kalkulációi szerint a hagyományos tetőre szerelt napelemeknél gyorsabban, egy év alatt behozná a ráfordítást. Ráadásul nem csak felhőkarcolókban látják az áttörés lehetőségét, de akár mobiltelefonok fedőlapját is lehetne ilyen speciális bevonattal borítani, így a napra hárítva a készülék töltésének feladatát.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.