Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljáró versenytanácsa megszüntette a holland Booking.com B.V. ellen a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának feltételezett megsértése miatt indult versenyfelügyeleti eljárást.
A GVH múlt év augusztus 25-én indított versenyfelügyeleti eljárást a Booking.com B.V.-vel szemben, miután észlelte, hogy a cég tevékenysége népszerűsítésére egyes hirdetéseiben a Garantált a legjobb ár kifejezést alkalmazza.
Kérdéses volt, hogy a fogyasztók objektív képet alkothatnak-e arról, hogy más szolgáltatónál történő szállásfoglalás esetén a booking.com oldalon lévő árakhoz képest hasonló vagy annál kedvezőbb árat érhetnek-e el.
A most közzétett végzés megállapítja, hogy a booking.com honlapon a Garantált a legjobb ár hiperlink minden esetben aktív felület.
A kurzort efelé mozgatva, az a szöveg lesz látható, "célunk, hogy Ön mindig a legkedvezőbb áron foglalhasson a booking.com oldalán. Amennyiben foglalása után a mi árainknál kedvezőbbet talál bármely más weboldalon, tudassa velünk! Egyszerűen csak adja meg a weboldal címét és mi minden jogos igény esetén az alacsonyabb árhoz igazítjuk árainkat. A legjobb ár garanciája azt jelenti, hogy Ön garantáltan az adott időszak legalacsonyabb árain foglalhat szállást! Ha valamely más weboldal ugyanazokra a dátumokra alacsonyabb áron kínálja ugyanazt a szállást, késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Árunkat a másik ajánlathoz igazítjuk."
Az eljáró versenytanács indoklása szerint az ügyben nem nyert bizonyítást az, hogy a fogyasztók megtévesztésére, az ügyleti döntésük jogszerűtlen befolyásolására lenne alkalmas a Garantált a legjobb ár üzenet.
Mivel a kereskedelmi gyakorlat megtévesztésre, illetve az ügyleti döntés tisztességtelen befolyásolására való alkalmasságának megítéléséhez szükséges információk az eljárásban nem álltak rendelkezésre, ezért a versenytanács az eljárást megszüntette.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.