Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A szakértők által várt mértékben nőtt a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc negyedéves nyeresége.
A világ második legnagyobb ágazati vállalata csütörtökön azt közölte, hogy az augusztus 31-én záródott három hónapban adózott eredménye 5,31 milliárd svéd koronára emelkedett az egy évvel korábbi 5,30 milliárd koronáról.
Csütörtökön a stockholmi tőzsdén 0,4 százalékos pluszban kezdett a H&M részvénye. A cég negyedéves forgalma 46,02 milliárd koronára ugrott az egy évvel korábbi 38,81 milliárd koronáról.
A vállalat csütörtökön megerősítette, hogy az idén 400 új boltot nyit világszerte, különösen sok átadás várható az Egyesült Államokban és Kínában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.