Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az őszi nagy füzetakció szúrt szemet a fűzfői papírgyárnak, és bepanaszolta a hipermarketláncot a Napi.hu értesülése szerint.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja az Auchan őszi nagy füzetakcióját – írja a Napi.hu. A Fűzfői Papírmanufaktúra Kft.-nek szemet szúrt, hogy augusztusban, az iskolakezdés előtti hetekben 54 forintos egységáron kínálta az A/4-es formátumú spirálfüzeteket, és bepanaszolta az Auchant a GVH-nál.
Mivel a spirálfüzetek gyártója német, a versenytárs azt gyanítja, hogy alapanyagár alatt, dömpingáron dobták piacra a füzeteket. A magyar papírgyár számításai szerint a felhasznált papír ára magasabb, mint a német gyártmányú késztermék ára.
A GVH és az Auchan a Napi.hu kérdésére sem megerősíteni, sem cáfolni nem kívánta az értesülést.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.