Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
A lila arrogáns, a fekete erős.
A színválasztás az egyik legegyszerűbb kommunikációs módszer a cégek kezében. A marketing stratégiák általában igyekszenek kihasználni a színekhez kötődő érzelmi viszonyunkat, az emberek többsége például a kékhez a nyugodtságot, a vöröshöz pedig a veszély fogalmát társítja.
Amint arra a Guradian szakcikke is rámutat, a céges formatervek kialakításánál érdemes figyelembe venni, hogy a leggyakrabban használt színek milyen képzettársításokra adnak lehetőséget:
Kék: nyugodtság, stabilitás, bizalom, intelligencia.
Piros: szenvedély, közvetlenség, harag, éhség.
Zöld: nyugtató, természetes, irigység, egyensúly.
Sárga: vidámság, figyelem, frissesség, energia.
Narancssárga: boldogság, látnivaló, jólét, szomjúság.
Rózsaszín: gondoskodás, szerelem, érzelmesség, érzékenység.
Lila: luxus, királyi, arrogáns, szomorúság.
Fekete: erő, hatalom, elegancia, merészség.A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
A kocsik hasítanak, de a sztárok csak gügyögnek Brad Pitt új filmjében.
A Városháza parkból indul a menet, és a Műegyetem rakpart lesz a cél.
A párt fővárosi frakciója hajlandó részt venni a hétfői közgyűlésen, de kérnek is cserébe.
Nem tudni, mit hoz a jövő, de Litkai Gergely a 10 perces BKK-leállás nyomán kidolgozta, majd a Duma Aktuál közönségének bemutatta a Fővárosi Csődelodázási Csomagot.