Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A lila arrogáns, a fekete erős.
A színválasztás az egyik legegyszerűbb kommunikációs módszer a cégek kezében. A marketing stratégiák általában igyekszenek kihasználni a színekhez kötődő érzelmi viszonyunkat, az emberek többsége például a kékhez a nyugodtságot, a vöröshöz pedig a veszély fogalmát társítja.
Amint arra a Guradian szakcikke is rámutat, a céges formatervek kialakításánál érdemes figyelembe venni, hogy a leggyakrabban használt színek milyen képzettársításokra adnak lehetőséget:
Kék: nyugodtság, stabilitás, bizalom, intelligencia.
Piros: szenvedély, közvetlenség, harag, éhség.
Zöld: nyugtató, természetes, irigység, egyensúly.
Sárga: vidámság, figyelem, frissesség, energia.
Narancssárga: boldogság, látnivaló, jólét, szomjúság.
Rózsaszín: gondoskodás, szerelem, érzelmesség, érzékenység.
Lila: luxus, királyi, arrogáns, szomorúság.
Fekete: erő, hatalom, elegancia, merészség.Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Érdemi megtakarítást lehet elérni megfizethető, régi ingatlanban is alkalmazható okoseszközökkel. A csúcs a mindent integráló rendszer, bár ez inkább új otthonoknál célszerűbb.