Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Komoly terjeszkedést tervez idénre az Electro Outlet, terveik szerint az év végéig 15 új áruházat nyitnak a franchise rendszerben.
Az Elektro Outlet több saját áruház létrehozása után, 2015-ben kezdett franchise hálózatot építeni. Miután két vidéki nagyvárosban már stabilan működnek az új rendszerű üzletek, a hétvégén megnyílt az első fővárosi franchise bolt is, Soroksáron, amelyet terveik szerint hamarosan két másik követ az agglomerációban.
Az Elektro Outlet terve, hogy elérjék az országos lefedettséget, ami idén hozzávetőlegesen 15 partneri üzletet jelent, a jövő év végéig pedig elérhetik a 35-40 üzletből álló hálózatot – írja a Franchiseportal. A soroksári egység után Maglódon, valamint Szigetszentmiklóson készül áruháznyitásra a társaság. A terjeszkedést az indokolja, hogy a tapasztalatok szerint az évi hatszázmilliárd forintos forgalmú műszakicikk-szegmensben bőven van még tartalék.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.